Kamis, 19 November 2015

Birthroot Herba Boleh Hentikan Pendarahan

Birthroot Herba Boleh Hentikan Pendarahan

The Birthroot merupakan herba yang tidak terlalu ramai yang tahu tentang, tetapi hampir setiap herba tahu bagaimana ia berkesan untuk menghentikan pendarahan. Ini merupakan salah satu herba yang anda mungkin mahu dalam dada ubat anda. Mari kita melihat lebih dekat apa yang membuatkan herba ini begitu ajaib!

Berjalan-jalan dalam hutan bergantung kepada di mana anda tinggal, anda boleh mencari tumbuhan Birthroot itu. Tumbuhan ini juga berjalan dengan nama-nama lain seperti Trillium, India Balm, Ungu Trillium, Stinking Benjamin, Khidmat Kejut Robin dan Bethroot. Seperti yang anda lihat nama-nama bagi Herb ini adalah sangat menarik.

Jika anda untuk mengambil rizom tumbuhan ini dan potong ke atas, anda akan mengetahui bagaimana dahsyat tumbuhan ini benar-benar bau. Sebagai perkara fakta, herba telah menyatakan bahawa akar berbau seperti daging mereput, yang akan menjadi sempurna untuk filem seram! Sudah tentu saya rasa tumbuhan ini akan menaikkan kayu sebenar dengan kebanyakan pelakon di set.

Pada masa lalu herba yang hebat ini telah digunakan untuk menghentikan pendarahan. Teh telah dibuat dari akar dan ia telah diberikan kepada ibu-ibu untuk menghentikan pendarahan selepas bersalin. Jika anda pernah mendapat peluang untuk melihat tumbuhan ini di dalam hutan, pastikan anda mempunyai kamera anda, kerana bunga yang indah.

Herba ini terutamanya kerana tanah lembap kaya dan kawasan teduh. Ia tumbuh agak serupa dengan Ginseng, kerana ia suka kawasan hutan rendang dan akan berkembang maju di dalamnya. Tumbuh-tumbuhan boleh didapati di tengah Amerika Syarikat dan di Ontario.

Tumbuhan ini adalah saka dan ia tumbuh di ketinggian 8-16 inci. Daun pada akar kelahiran adalah berlian berbentuk dan hijau yang gelap. Akar dan daun pada tumbuhan ini mengeluarkan bau yang mati dan mereput, yang akan membuat anda berfikir dua kali untuk menggunakan Herb ini untuk perubatan, tetapi jangan biarkan bau menipu anda, Birthroot adalah tumbuhan sangat didambakan untuk wanita.

Herba ini pastinya permintaan bagi orang-orang yang tahu kuasa sebenar apa yang ia boleh lakukan dan ia adalah kualiti yang astringen mungkin diketahui oleh tuan herba dari seluruh dunia. Tumbuhan ini mungkin boleh menjadi berkesan terhadap kegatalan kulit, pendarahan dan snakebites. Daripada kajian peribadi saya herba ini, ia seolah-olah untuk membantu dengan pendarahan luaran dan juga India menggunakan tumbuhan ini untuk gigitan serangga.

Sila berhati-hati mengenai penggunaan herba ini dan memastikan bahawa anda tahu semua kesan. Saya juga ingin mencadangkan berunding dengan doktor sebelum anda menggunakan apa-apa jenis ubat herba. Ini tumbuhan tertentu mungkin berkembang di hutan anda sendiri, jadi hanya menggunakan sedikit, kerana ia boleh berada dalam bahaya lenyap. Jika anda boleh mendapatkan benih dan membantu pertumbuhan dalam jumlah yang lebih besar, tentulah kamu mengerjakan alam sekitar dan alam tumbuhan perkhidmatan yang hebat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar